Hlavní náplň práce:
- vedení a zpracovávání účetnictví
- kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence
- samostatné účtování jednotlivých operací finančního účetnictví, majetku a materiálu
- provádění měsíčních a ročních závěrek
- zpracování a účtování přijatých a vydaných faktur
- vedení závazků a pohledávek
- realizace bankovních operací
- zastupování mzdové účetní
- vytváření daňových přiznání
- (organizace není plátce DPH)
Požadujeme:
- vzdělání ekonomického směru (úplné střední s maturitou)
- prokazatelnou praxi v oblasti podvojeného účetnictví minimálně 3 roky
- zodpovědnost, aktivní přístup, pečlivost, důslednost, loajalita.
- znalost MS Office
- ŘP sk. B – aktivní řidič.
- Výhodou: znalost IS Helios Green, praxe v příspěvkové org., znalost personalistiky.
Nabízíme:
- pružná pracovní doba, flexibilní začátek/konec pracovní doby
- 25 dnů dovolené
- plat dle platové tabulky zaměstnanců veřejného sektoru, po zaučení osobní příplatek, čtvrtletní odměny, vánoční odměny
- příspěvek na stravování, volnočasové aktivity, životní a penzijní připojištění
- stabilní a dlouhodobé zaměstnání
- bonusy/prémie
- mobilní telefon
- flexibilní začátek/konec pracovní doby
- stravenky/příspěvek na stravování
- vzdělávací kurzy, školení
Pracoviště: Ostrava – Zábřeh
Nástup: ihned
Životopisy: personalni@tsoj.cz